Saturday, June 27, 2015

Magnetic wives

"Salam, kami nak bt whatssap group utk isteri2 bg pasangan plhiv (affected),berminat tak  utk join?
Tujuan untuk sharing bagaimana untuk support suami positif,info2 tentang kita perlu tahu, sokongan bagi isteri2 pula untuk mengetahui hak2 dihospital,sharing dalam penjagaan diri,dan zuriat,dan sebagainya.

Kalau berminat boleh bg no fon isteri untuk saya masukkan dalam whatssap group. Tq"

Itulah mesej aku pada pagi ini pada mereka yang berkenaan. Dan kepada sesiapa yang nak masukkan isteri-isteri anda, cuma pm saya didalam group fb PWSG. Jika anda adalah member kepada Positive Warriors Support Group.

Jika tidak, langkah pertama ialah hantar mesej kepada admin page Pertubuhan Positive Warriors Malaysia di FB.

Inshaallah untuk kearah kebaikan.

NH
Boleh hubungi aku melalui borang hubungi kami,perlu view page as website jika menggunakan paparan mobile

2 comments:

  1. Replies
    1. saudari boleh email saya. cuba isi borang di tepi blog ni, yang tajuk hubungi kami-NH

      Delete